📄 Polityka zwrotów – BalansDziecka


1.Produkty cyfrowe


Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie (np. e-booki, materiały PDF, pliki elektroniczne) są dostarczane w formie cyfrowej – bez fizycznej wysyłki.


2.Brak możliwości zwrotu


Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), produkty cyfrowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie, jeżeli zostały dostarczone za zgodą konsumenta przed upływem 14 dni od zakupu i poinformowano go o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Oznacza to, że po dokonaniu zakupu i pobraniu e-booka Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy.


3.Dlaczego?


Treści cyfrowe są przekazywane automatycznie po opłaceniu zamówienia i od tego momentu Klient ma do nich pełny dostęp. Z tego względu zwrot lub anulowanie transakcji po dostarczeniu pliku nie jest możliwe.


4.Reklamacje


W przypadku problemów technicznych (np. brak możliwości pobrania pliku, uszkodzony plik, błąd w dostępie), prosimy o kontakt z nami pod adresem: kontakt@balansdziecka.pl

Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie rozwiązać problem i zapewnić poprawny dostęp do zakupionego materiału.


5.Akceptacja regulaminu


Dokonując zakupu w naszym sklepie, Klient akceptuje niniejszą politykę zwrotów oraz potwierdza, że został poinformowany o braku możliwości odstąpienia od umowy po dostarczeniu treści cyfrowej.